Kunderådgiver til Back-Office [Denmark]


 

Where there is light, there is life. This philosophy is at the heart of what we do, linking natural resources with human needs. As "daylight engineers," we are committed to achieving our goal of constantly giving the world new possibilities of bringing daylight and fresh air into the homes and lives of people.
Our culture reflects our values and way of working and we strive to let them shine through everything we do. Whether pursuing a career in sales, marketing, distribution, manufacturing or support operations, we believe in working as a unified team to bring light to life.

Bliv vores nye kollega, og vær med til at transformere bygninger og skabe et bedre indeklima samt dagslys for bygninger anvendt i industrien, kontor, undervisning, sundhed og infrastruktur - når de bygger nyt, renoverer eller ombygger. Vi samarbejder på projekter fra A-Z i alle byggeriets faser med inspiration og løsninger for bygherrer, projekterende, udførende og forhandlere. Som markedsleder flytter vi grænser, og bringer løsninger på markedet, som gør en målbar forskel for folks sikkerhed, sundhed og velvære.


$ads={1}

Dine opgaver og udfordringer

Med base i Hørsholm indgår du i vores danske Back-Office team med en blandet faglig baggrund. Dit ansvar er, at supportere vores kunder og eksterne kollegaer herunder, at du:

  • Tager ansvar for at kunderne får en god oplevelse fra første til sidste kontakt via telefon eller mail
  • Udarbejder tilbud og håndterer ordre på ovenlys løsninger til vore kunder
  • Supporterer vores udekørende sælgere via telefon og mail
  • Gennemgår byggetekniske tegninger og beskrivelser ved renovering, udskiftning eller nybyggeri
  • Laver ordrebekræftelser/leveranceaftaler og interne produktionsordrer
  • Holder styr på tilbuds- og projektdata i vores CRM system – C4C
  • Supporterer kunder i forbindelse med logistik og leverancer

”Din udfordring bliver at balancere professionel kundeservice og vores værdier med din personlighed. Med andre ord bruger du din byggebranche viden og dit service-gen til at sikre kundernes fokus på deres centrale opgaver, så det skaber værdi for dem og os,” fortæller Kommerciel direktør Frank Thorbøll Larsen.

Din baggrund

Det er vigtigt, at du har teknisk flair og et vist kendskab til byggebranchen. Det er en fordel, hvis du har en håndværksmæssig baggrund eller erfaring fra en trælast og har prøvet at arbejde med telefonisk rådgivning af kunder.

Som person er du serviceminded og kvalitetsbevidst, så det falder dig naturligt at give en professionel kundebetjening, som afspejler kvaliteten i vores produkter. Du har en struktureret tilgang, tager ansvar og følger dine opgaver til dørs. Du er udadvendt og social, og du arbejder godt og effektivt sammen med kolleger både i og uden for afdelingen.

Da vi hele tiden arbejder med at forbedre vores processer, er det vigtigt, at du udviser engagement og initiativ og har lyst til at præge det daglige arbejde. Der er ikke to dage, der er ens, så du skal være forandringsvillig og i stand til at bevare det gode humør, også når der er travlt.

  • Kan sætte dig ind i kundernes situation og er god til at rådgive
  • Har haft en tilsvarende stilling i byggebranchen og er nysgerrig for at lære ovenlysbranchen at kende
  • Er rutineret IT-bruger (kendskab til Navision, C4C, Bluebeam er et plus)

Vi modtager gerne din ansøgning, selvom du har opnået dine kvalifikationer på en alternativ måde end ovennævnte.


Dine muligheder

Du kan se frem til en hverdag i et dynamisk miljø med ambitiøse kollegaer, og kunder der har brug for vores ekspertise i deres arbejde. Du har dit faste arbejdssted i Hørsholm, hvorfra vi sammen med kollegaer i Kongerslev arbejder som ét nordisk hold for at nå vores ambitiøse mål.

Dette er en unik mulighed for at udvikle dine faglige færdigheder. Vi værdsætter din faglige mening og inddrager dig i den daglige forretning med en høj grad af frihed, så du løbende dygtiggør dig. Din udvikling er vigtig for os og vi er stolte af vores læringskultur – vi investerer i mennesker, der har viljen og evnen til at gøre en forskel.

”Sammen med vores projektrådgivere og dine Back-Office kollegaer kommer du til at arbejde med et af byggebranchens stærkeste brands. Det forpligter, og derfor har vi også høje forventninger til dig, og glæder os til at høre om dine gode ideer – om du er nyuddannet bygningskonstruktør, tømrer eller erfaren i byggebranchen”. slutter Frank


Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere om stillingen og dine muligheder i VELUX Commercial, er du velkommen til at kontakte Back-Office Manager Karsten Schouw på karsten.schouw@velux.com.


Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi indkalder til samtaler løbende, så vent ikke med at ansøge.

Du kan læse mere om, hvordan det er at arbejde i VELUX Gruppen på www.velux.dk og om VELUX Commercial på www.commercial.velux.dk

Equal Opportunity Employer

VELUX Commercial is fully committed to the concept and practice of equal opportunity in all aspects of employment. To further our goal of equal employment opportunity for all employees and prospective employees, it is the policy of VELUX Commercial to recruit, hire, train, and promote persons in all job titles without regard to race, color, religion, sex, age, disability, protected veteran status, national origin, sexual orientation, or any other basis prohibited by applicable law. All employment decisions shall be consistent with the principle of equal employment opportunity and only job-related qualifications will be required.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال